Korduma kippuvad küsimused

 

Kuidas ma saan Teiega ühendust võtta, kui vajan abi oma tellimuse vormistamisega?

 - Saate kasutada Messenger'it, mida leiate meie veebilehelt või saatke meile sõnumi aadressil fairykitten01@gmail.com. Võtame Teiega ühendust nii kiiresti kui võimalik.

 

Kas kõiki mänguasju on võimalik kohe osta? Või pean ma ootama, kuni Te tellite need tarnijalt?

 - Kõik kaubad on saadaval koheseks ostmiseks. Ladu asub Tallinnas. Otsustasime otsekaubanduse ärimudelist keelduda.

 

Milliseid makseviise Teie pakute?

- Praegu pakume krediit- või deebetkaardiga kohapeal maksmist ja pangaülekannet. Kui Teil on maksmise kohta küsimusi, siis võtke julgelt meiega ühendust.

 

Millal ma saan oma tellimuse kätte?

- Kogu kaup saadetakse samal tööpäeval. Eestis saate oma tellimuse kätte juba järgmisel tööpäeval. Enamik Eesti-siseseid tellimusi (alates 99 eurost) saadame tasuta.

 

Kuidas ma saan oma tellimuse kätte?

- Märkige oma eelistatud pakiautomaat tellimuse vormistamisel (ostukorvis märkuste jaotises).

 Soovi korral on saadaval ka kulleriga saatmine; võtke selle jaoks meiega eraldi ühendust ja lepime selle kokku.

 Saadame tellimused ka välismaale. Selle jaoks kontrollige infot siin

 

Minu tellimuses olev toode on katki/mulle ei meeldi. Mida ma peaksin tegema?

 - Palun võtke meiega ühendust aadressil fairykitten01@gmail.com ja leiame Teie probleemile koos lahenduse. Teil on õigus kauba tagastamisele 14 päeva jooksul pärast paki kättesaamist. Soovitame Teil võtta meiega ühendust ka pärast 14 päeva möödumist, kui vajate meie abi.